top of page

TURNIEJ H1 '24 

Termin: 12.04.2024 (piÄ…tek)

Start rejestracji zawodników: 18:30
Koniec rejestracji zawodników: 19:30

Start turnieju: 20:00

Uwaga: Brak wolnych miejsc na turniej!

​

Pula nagród o Å‚Ä…cznej wartoÅ›ci ponad 1000 zÅ‚.

​

I miejsce: voucher na tor podwójny + koszulka 7siekier + czapka 7siekier + zaszczytne miejsce na Hall of Fame w naszym lokalu

II miejsce: voucher na tor pojedynczy + koszulka 7siekier + torba 7siekier

III miejsce: voucher “duet” + koszulka 7siekier

​

Aby wziąć udziaÅ‚ w turnieju, wystarczy siÄ™ do nas zgÅ‚osić w terminie do 9.04 (wtorek) drogÄ… telefonicznÄ…, mailowÄ… lub przez messengera.

​

JeÅ›li nie braÅ‚eÅ› udziaÅ‚u w lidze, nadal możesz kupić bilet w cenie 50 zÅ‚, w ramach którego masz zagwarantowanÄ… godzinÄ™ treningu oraz rozegranie profesjonalnego turnieju.

​

Trening zaplanowany jest przed zawodami (miÄ™dzy 19:00 a 20:00) pod okiem instruktorów.

​

Natomiast jeÅ›li znajdujesz siÄ™ na liÅ›cie 50 najlepszych wyników (wÅ›ród kobiet bÄ…dź mężczyzn) ligi sezonu wiosennego lub zostaÅ‚eÅ›/-aÅ› „farciarzem”, dostajesz od nas wejÅ›ciówkÄ™ na turniej za darmo!

​

​

​

​

Zawody rozgrywane bÄ™dÄ… indywidualnie w dwóch fazach:

​

  1. Faza grupowa:

    • ​​​liczba grup bÄ™dzie uzależniona od liczby uczestników;

    • w obrÄ™bie grupy rozgrywamy mecze “każdy z każdym”;

    • najlepsze x osób z grupy (x zależne od liczby grup) trafia do fazy pucharowej; ​​

  2. Faza pucharowa:

    • w fazie pucharowej rozegrane bÄ™dÄ… (1/16-finaÅ‚u), ćwierćfinaÅ‚y, póÅ‚finaÅ‚y, mecz o trzecie miejsce oraz finaÅ‚;

    • mecze rozgrywane sÄ… w systemie tzw. drabinki, do dwóch wygranych, tzn. do kolejnego etapu przechodzi zawodnik, który wygraÅ‚ dwa mecze.

 

Zasady rozgrywania meczu:

​

  1. W meczu biorą udział tylko dwie osoby (1 vs 1).

  2. Mecz wygrywa osoba, która jako pierwsza bÄ™dzie miaÅ‚a na koncie dwie wygrane rundy.

  3. W rundzie każdy z zawodników oddaje po 5 rzutów punktowanych zgodnie z oznaczeniami na tarczy, przy czym bull's-eye (Å›rodek tarczy) jest za 6 punktów.

  4. W ostatnim z piÄ™ciu rzutów zawodnik (zanim przeciwnik odda rzut) może zadeklarować sÄ™dziemu, że rzuca w tzw. clutch’a (niebieskie okrÄ™gi). JeÅ›li trafi po takiej deklaracji, otrzymuje 10 punktów, w przeciwnym razie otrzymuje zero punktów, nawet jeÅ›li siekiera trafiÅ‚a w inne punktowane pole.

  5. JeÅ›li dojdzie do trzeciej rundy, która po piÄ™ciu rzutach zakoÅ„czy siÄ™ remisem, pojedynek koÅ„czy siÄ™ remisem w fazie grupowej lub przechodzi do trybu nagÅ‚ej Å›mierci w fazie pucharowej. Wtedy każdy z zawodników wykonuje po jednym rzucie, dopóki jeden z nich nie trafi w wyżej punktowane pole. W trybie nagÅ‚ej Å›mierci nie ma możliwoÅ›ci deklaracji “clutch’a”.

bottom of page